пятница, 22 июня 2012 г.

Портфолио




                                     ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту
«Подорож до Сіверського Дінця»
Назва навчальної теми
«Розчини»
Основний та другорядні навчальні предмети
Хімія, біологія, географія, екологія
  Вік учнів, клас
  14 років,9 клас
 Стислий опис проекту
 Проект для учнів 9 класу.
 Передбачає дослідження природної води річки Сіверський Дінець.
 План навчального проекту (посилання)
 План впровадження проекту (посилання)
Навчальні цілі:
Під час виконання дослідницької роботи учні сформують навички виконання  хімічних експериментів, навчаться шукати інформацію, критично та компетентно оцінювати її для вирішення проблем,оцінювати біологічну роль та екологічний вплив хімічних елементів та їх сполук; навчаться презентувати продукт своєї діяльності.
Опис оцінювання
На початку навчального проекту  вчитель визначає рівень оцінювання за допомогою анкетування, «ЗХД», бесіди, перегляду презентації вчителя та її обговорення.
Під час роботи вчитель використовує онлайн-опитування, само- та взаємооцінювання, спостереження, розв’язування задач, консультації.
В ході проекту вчитель оцінює роботу в групах, використовує «ЗХД», групи оцінюють один одного за допомогою контрольних списків.
Діяльність учнів
     Перед початком роботи над проектом вчитель висвітлює інформацію про навчальний проект в шкільній газеті, публікаціїповідомляє про проект батьків, організовує участь у проекті консультантів, відвідує санепідеміологічну станцію.
    Учні об’єднуються в групи, відвідують шкільну і міську бібліотеки, сайти в Інтернеті, що висвітлюють питання хімічного складу природної води; можливих речовин забруднювачів, їх джерела; вплив на організми порушення показників якості води.
   Перша група «Дослідники»  виконують пошук  та обробку інформації про географічне розташування природного водоймища Сіверського Дінця, історичні відомості, знайомиться з ситуацією погіршення екологічного стану природних водойм, наслідками порушення показників якості води.
   Друга група «Експериментатори»  опрацьовують  інформацію про методи визначення якісного складу води, проводять хімічний аналіз, складають таблицю з занесенням отриманих даних, встановлюють відповідність концентрацій речовин з гранично допустимими.
   Третя група «Практики» опрацьовують отримані результати, виконують розрахунки, порівнюють отримані результати з результатами минулих років, складають діаграми, роблять загальні висновки.
  Впродовж роботи над проектом вчитель проводить анкетування, обговорення основних питань, надає консультації, складає практичні завдання, проводить онлайн-оцінювання, ЗХД, спостереження, учні опитують один одного за допомогою контрольних списків, виконують само- оцінювання. Кожна група презентує продукт свого дослідження у вигляді презентації, публікації.
  Після завершення роботи над проектом учні отримують сертифікати нагороди.

Відомості про автора
Овсієнко Надія Володимирівна

Фах, навчальний предмет
Учитель хімії    

Навчальний заклад
Балаклійська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 імені О.А.Тризни
місто Балаклія, Харківська область

Контактні дані
10ovsienko04@gmail.com.ua

Відомості про тренінг
18.06.2012

Місце проведення тренінгу
ХВНЗ (Харківська академія безперервної освіти)

Тренер
Василенко Юлія Миколаївна

2 комментария:

  1. Сподобалася тема проекту - дуже актуальна, те що проводиться дослідження рідного краю - також цікаво. Я б рекомендувала: трішки розширити стислий опис проекту - що конкретно діти отримають (публікація щодо стану води, рекомендації, як покращити стан річки тощо); додати оцінювання кінцевого продукту проекту; а також більше розписати підтримку з боку вчителя в "Діяльності учня"

    ОтветитьУдалить